maanantai 30. huhtikuuta 2012

Vappumoka

Tähän ikään mennessä pitäisi jo tietää, että kevät on kukkien ja raikkauden aikaa. Joskus sitä tiedosta huolimatta tekee tyhmyyksiä ja suihkauttaa iholleen tuoksua, joka ei todellakaan kuulu kevääseen. 

Tällä kertaa virhetikkini oli sinänsä ihana Avonin Far Away, mummomaiseksikin haukuttu vaniljainen, pehmeän itämainen tuoksu, joka toimii ihoni kemioiden kanssa hyvin yhteen. Hatunnoston tuoksu saa myös laadusta, sillä se kestää ja kestää ja kestää ja kestää. 


Kevääseen ja vappuun tämä tuoksu ei käy, ei edes iltaan. Sen sijaan tämä huutaa syksyn kirpeitä aamuja sekä talventuoksuisia iltoja. Silloin tämä on parhaimmillaan, oikein mukavuustuoksu, joka onnistuu yhtaikaa olemaan sekä aikuinen että turvallinen. 


Far Awayn tuoksua on saatavilla myös deodoranttina, joskin perspirantin arvonimestä huolimatta tämä ei pidä kovin hyvin, mikäli joutuu hikoilemaan. Tuoksun vahvistuksena se on kuitenkin ihan okei. 

Avonin tuoksuista minulla on muutenkin hyviä kokemuksia, vaikka yleensä suosinkin ns. merkkituoksuja. Avonin tuoksuista minua ei ole pettänyt kestävyydessä yksikään, vaikkei sieltä sitä ikiaikaista signature-tuoksua löydykään minulle, ja tuskin koskaan löytyykään. Suosittelen kuitenkin lämpimästi bongailemaan tuoksutarjouksia, joita Avonilla usein on - esimerkiksi kaksi tuoksua kolmellakympillä tai jotain sinne päin. 

4 kommenttia:

  1. Tämä Far Away on sellainen tuoksu joka oli noussut ykköseksi jossain tuoksutilaisuudessa missä miehille oli tuoksuteltu erilaisia naisten hajuvesiä. Miesten mielestä tämä oli eroottisin, naisellisin ja parhain tuoksu. Miehet olivat yksimielisesti äänestäneet tämän tuoksun sellaiseksi miltä he toivoisivat naisensa tuoksuvan :)

    Itsekin pidän tästä, mutta olen haistellut sitä aivan liikaa :/ Oletko tuoksuttanut tämän kahta sisartuoksua, Dreamsia ja Exoticiä?

    Oma suokkarini Avonin tuoksuista on Little Red Dress. Ja totta, moni muukin on kehunut Avonin tuoksujen pysyvyyttä. Moni mieltää, että kun kyseessä on halpismerkki, tuoksut eivät pysy kuin hetken iholla. Se on kyllä valitettavasti kovin väärä luulo :(

    VastaaPoista
  2. Joo, voin hyvin kuvitella, että miehet pitävät tästä. Tämä on itseasiassa näin tarkemmin mietittynä tuoksu, jonka miellän klassikon tuoksuiseksi.

    En ole tuoksuttanut niitä sisartuoksuja, mieli tekisi kyllä! Mä en ole Avon-konsulttina kovin aktiivinen, teen tilauksen ehkä kerran puolessa vuodessa jos sitäkään, kun koitan välillä tehdä tuota Mary Kayta aktiivisemmin. Meinasin ostaa sen Exoticin sun kirppikseltä kokeiluun, mutta taisin jahkata liian kauan. :D

    Mä tykkään ihan hirveästi Little Black Dressistä. Siinä on sitä jotain! LWD ja LRD:kin ovat hyviä, mutten tiedä, olenko koskaan tuoksuttanut niitä vielä iholle. LBD toimii mulla älyhyvin!

    Avonin tuoksut on kyllä laadukkaita! Sen sijaan Oriflamen tuoksujen laatu on mielestäni huono. Tuoksuttelin tuoksupaperitikuille niitä, heitin kalenterin väliin, eikä yksikään tikku tuoksunut viikon päästä yhtään millekään.

    VastaaPoista
  3. Juu tai siis mulla oli se Dreams myynnissä siellä ja se meni jo :(

    OF:n tuoksut ovat mun mielestä ihan kamalia :/ Ne haihtuu iholta todella nopsaan ja niissä kaikissa (tai ainakin niissä monessa jota olen tuoksuttanut) on kummallinen jälkituoksu. En tiedä mikä se on, mutta joku sellainen mistä en tykkää.
    Ja ne miesten tuoksut! Silloin kun ystävä vielä diilasi OF:ia, haistatin Isännällä siitä kuvastosta niitä tuoksuja. Isännän ilme oli melkein kuvaamisen arvoinen, niin järkyttyneeltä hän näytti :D Kieltämättä ne OF:n miesten tuoksut (ainakin mun mielestä) on vähän pappoja.

    Mä tilasin Yves Rocherilta taas vähän tuotteita ja otin kokeiluun kauan himoitsemani Flowerpartyn. Sain kaupanpäällisiksi yllätystuoksun, Naturellen joka muuten yllätti iloisesti siinäkin mielessä, että se oli oikeesti tosi hyvä! YR on ilmeisesti parantanut tuoksujensa laatua ja ovat tulleet selkeästi nuorekkaampaan suuntaan. Mun blogissa on tulossa lähiaikoina juttua näistä :)

    Hei, ajattelin infota, jos et tiennyt. Jos kerran ihastuit niihin Avonin kynsilakkoihin jotka voitit mun blogista, niin nyt olisi 3.5. alkavassa kampanja 7:ssa tarjous jossa saa kaksi lakkaa hintaan 11,90 € :)

    VastaaPoista
  4. Joo! Nimenomaan toi haihtuvuus ärsyttää. :\ Ja ne miesten tuoksut on suht kammottavia. Oriflame on kallistunutkin ihan älyttömästi, eikä laatu sitä perustele ainakaan oikein missään tuotteessa.

    Haa, mun pitäis tehdä yhdestä retrosta YR-löydöstä postaus... Löysin siis Magnolian eurolla kirpparilta, ja se on ihan kuosissaan vielä! :D YR:n tuoksut ovat aina olleet suht. luotettavia, muksuna käytin niistä varmaan kaikkia. :D

    Tarvii kattoo uusin Avonin kuvasto, kun se ilmestyy. Mä koitan periaatteessa olla säästölinjalla, mutta tarttisin ainakin kasan kaikkia suihkugeelejä sun muita, ja Avonilla ne on niin halpoja ja kaiken lisäksi vielä hyväntuoksuisia. Ostan tosi paljon sieltä nimenomaan vartalotuotteita. Nyt vois taas päivittää kesää varten... :D

    VastaaPoista