keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Sininen amatööritaiteilu

Olen auttamaton tunari, mitä tulee kynsien koristeluun. En ole tarpeeksi kärsivällinen, tarpeeksi pikkutarkka enkä tarpeeksi huolellinen. Haluan kaiken tänne heti ja nyt. Enkä saa. Leimailut eivät tähän päivään mennessä ole onnistuneet, enkä voisi kuvitellakaan maalailevani kuvia kynsilleni! Hädin tuskin saan aikaiseksi tunnistettavaa tikku-ukkoa A3-kokoiselle paperille. 

Ehkä en heitä toivoani, sillä kynsien lakkailu yleensäkin on melko tuore harrastus verrattuna siihen, kuinka kauan olen muuten meikkaillut. Säännöllisesti olen lakannut kynsiäni vasta vajaat puolitoista vuotta, ja sinä aikana olenkin saanut kartutettua kynsilakkavalikoimaani ihan mukavasti ja varsin kohtuuttomasti. 

Tämän pohjustuksen jälkeen tahdonkin julkaista kynteni amatöörikoristeluineen! Näihin olin oikeasti tyytyväinen, ja sain näistä jopa kommentteja töissä. Pyydän anteeksi rystysiin asti vedettyä päällyslakkaa sekä kissankarvoja, joita ilman tässä huushollissa on vaikeaa ja lähes mahdotonta lakata kynsiään. 


Tiedän, kynteni ovat keskenään eripituiset. Olen jostain syystä onnistunut kosauttamaan pari kynttä auton oveen ja samalla vannonut, että autoilu loppuu tähän. En kuitenkaan ole raaskinut leikellä kaikkia lyhkäisiksi. 


Pohjalakkana on Models Ownin Top Turquoise, joka on parilla kerroksella täysin peittävä, hyvin levittyvä lakka. Tykkää erottua pullossa, joten voimakas sekoittelu ennen lakkausta on tarpeen. Laadussa ei kuitenkaan moittimisen sijaa, sillä nämä lakkaukset kestivät kynsissäni monen monta päivää, mikä on harvinaista. Koristelut olen tehnyt kaksipäisillä nail art-lakoilla, joita omistan kelpo valikoiman. Koristelussa ei ollut mitään logiikkaa, mutta varsin nättiä jälkeä tuli! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti