perjantai 30. maaliskuuta 2012

Perjantai-illan anatomia ja värjätty rähmä

Olipa kerran yksi perjantai-ilta, jona tytöt päättivät puhua minut nauttimaan pari siideriä ja pari drinkkiä ihan vain kotona televisiota katsellen. Niinhän siinä kävi, että baariin päädyttiin räkä poskella. Tilannetta piti ennakoida maalamalla naamaan kunnon sotamaalit, jotta väsymys ei olisi paistanut läpi. 

Koska olin siinä tilassa hieman yllytyshullu, päätin, että nyt saa meikissäkin kevät tulla. Otin hyppysiini 88 luomivärin paletin ja aloin sutia siveltimillä kohti silmiä. Koska olin melankolisella tuulella, en tahtonut pelkkää vihreän eri sävyjen ilottelua, vaan heitin sekaan myös tummanviolettia. 


Ja katso! Umpitunnelissa tehdyksi meikiksi tämä onnistui varsin hyvin, vaikka ripsiväriä on nähtävissä ripaus myös ripsien ulkopuolella, ja olen näemmä saanut värjätyksi myös silmänurkkarähmäni. Ai niin, ja nevermind kulmakarvat. Aikomukseni oli nyppiä ne, mutta luovutin, kun näin jokaisen karvan kahtena - ja ehkä parempi niin. 

Kulmaluulla siis valkeaa, jonka jälkeen olen todennäköisesti levittänyt liikkuvalle luomelle ja sen yli vaaleanvihreää. Tummanvihreää olen sutinut luomivakoon ja ulkonurkkaan, jonka päälle olen vielä mennyt huvittelemaan tummanvioletin kanssa, jota lastasin myös alaluomen piukkaan. 

Tässä vielä kattavampi meikkiluettelo: 

Rajaus: Elizabet Arden Color Intrigue Gel Eyeliner Black 
Kulmakynä: Mary Kay Brow Definer Brunette
Ripsiväri: Mary Kay Ultimate Black 
Luomet: 88-paletti, anonyymi (Coastal Scents??) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti