keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Daddy Cool

Tunnustan. Olen ollut pahassa Lush-koukussa, mutta viime kesän jälkeen en ole jaksanut palasaippuoista innostua. Hamstrasin kerralla liikaa, säilytin huonosti ja aloittaessani jumppaharrastuksen (jonka olen kyllä jo oikeastaan nyttemmin lopettanut) ihastuin uudelleen peseviin ja helppoihin suihkugeeleihin tai jotain. 

Syksyllä kuitenkin päätin kokeilla Lushin hiustenhoito-osastoa ja ostinkin sitten Daddy O-shampoon, jota mainostetaan sopivaksi vaaleille hiuksille. Minähän olen, ja kärsin vielä hiusten kellastumisesta. Minun pitäisi oikeastaan varmaan juoda hopeashampoota. 


No, enpä tiedä sitten siitä, toimiiko tämä oikeasti hopeashampoon korvikkeena. Mitään platinaefektiä kun tällä ei aikaan saa. Ylläpitokäytössä tämä on kyllä ihan hyvää kauraa. 


Ainesosaluettelo näyttää mukavalta. Luonnollisistsa ainesosistaan ja vegaanisuudestaan huolimatta Daddy O ei ole luonnonkosmetiikkaa. Se ei haittaa minua sikäli, että varsinkin luonnonkosmetiikkashampoot olen kokenut omassa kuontalossani toimimattomiksi. 

Daddy O on pesevyydeltään hyvä - oikeastaan niin hyvä, että pesun jälkeen shampoot huutavat  hoitoainetta. Olen käyttänyt tätä kuitenkin välillä päivittäinkin, enkä ole huomannut hiusteni mitenkään siitä meteliä nostavan. 

Ja sitten se paras asia - se tuoksu! Ihanan kukkainen, hiukan ehkä kermainen, lempeä mutta silti voimakas. Ah! Ostan varmasti uudelleen, vaikka litran tonkan. 


Daddy O:lla peseminen on monen aistin elämys. Rakastan sen siniviolettia väriä ja rakastan sen tuoksua. Tästä elämyksestä joutuu Suomen Lushille pulittamaan 16,95 euroa, mikäli sitä haluaa 250 grammaa. Puoli kiloa saa lisäämällä tuohon summaan yhdeksän euroa. Hintaa on jonkin verran, muttei mahdottomasti hyvästä shampoosta. Vaikka aina pitäisi suosia suomalaista, kerronpa nyt senkin, että brittiläinen Lush myy hiukan halvemmalla. 250 grammaa Daddy O:ta nimittäin saa 9,5 punnalla ja puolet enemmän 15,50 punnalla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti