tiistai 3. huhtikuuta 2012

Erittäin laimea sininen


Jatketaan niillä tuoksuilla, kun kerran päästiin alkuun. 

Varastoissani on jos jonkinmoista tuoksutinta. On hajuvettä, vartalotuoksua, saippuaa, voidetta, ja niin edelleen. Ja rakastan niitä. Rakastan niitä niin paljon, että vaikka inhoaisinkin tuoksua, en malta luopua siitä vaan ajattelen, että saatan käyttää tätä sitten joskus. Ja niinhän minä saatankin, mutta en minä siitä tuoksusta sen enempää tykkää. 


Pidän sitrustuoksuista ja olen tietoinen, että moni mielestäni hyväntuoksuinen leidi käyttää D&G:n Light Blueta. Niinpä ostin tätä kokonaiset sata milliä, kun halvalla sai. 

Ensituoksu on melko laimea, ei juuri ollenkaan kirpeä sitruuna. Hiukan makea ja sokeroitu sitruuna. Sellainen, että tulee mieleen sana lemon curd, ellei tiedä, että lemon curd on oikeasti sitruunaista ja melko kirpeää. 

Tuoksu on yksiulotteinen ja tylsä aina hamaan loppuun asti, jolloin se alkaa olla vain karvas. Oletteko koskaan unohtaneet sitruunaa muutamaksi kuukaudeksi tiskialtaan viereen? No, minä olen. Ja luulen, että tuoksutalokin on tätä tuoksua kehitellessään sen tehnyt. 


Eihän tuo pullokaan näytä yhtään minulta. 


2 kommenttia:

  1. Veit jalan suustani.

    Onneksi moni tykkää Light Bluesta. Annoin omani pois, siitä on jollekin iloa.

    VastaaPoista
  2. No sepä tässä hämmentääkin, kun Light Blue tuntuu olevan niin monen suosikki! Pidin sitä turvallisena sokko-ostoksena varsinkin, kun monella se vielä tuoksuukin ihan hyvältä, mutta ei.

    VastaaPoista