sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Ylellistä ja ihanaa

Nonnun lähettämä blogiarvontavoittopaketti oli kokonaisuudessaan aivan ihana, mutta ihan eniten minua syyhytti tuo Victoria's Secretin suihkugeeli. Olen kerran aikaisemmin elämässäni hypistellyt Victoria's Secretin tuotetta käsissäni ja epäilin, että voisin olla aika myyty tämän toisen kokemuksen myötä. 

Olin oikeassa. 


Tämä tuote tosin valikoitui kategoriaan niin-kivat-etten-malta-ehkä-ikinä-käyttää. 
Nyt kuitenkin rohkaistuin, sillä halusin hemmotella itseäni. 


Tuoksu lupaa päärynänkukkaa ja liljaa. Minä en ole varma. Tämä tuoksuu ylelliseltä, ihanan kukkaiselta pienellä hedelmäisyyden ripauksella, mutta sitä, eroitanko juuri noita tuoksuja, en osaa sanoa. Ihanalta tämä tuoksuu vielä pitkään iholla pesun jälkeenkin. 


Tuoksu on yhtäaikaa raikas ja romanttinen, ylellinen, seksikäskin. Tuoksu on kuitenkin hellä eikä se käy päälle. Pullosta tuoksuteltuna tuoksu on aavistuksen raskaampi kuin millainen se iholla ja pestessä on. Hienostunutta tavaraa, sanon ma. 

Koostumus on geelimäinen ja vaahto on pehmoista. Sitä on, mutta koostumukseltaan vaahtokin on jotenkin ylellisempää kuin mihin olen tottunut. Pehmeä tällä on pestä, ja pehmeä on hipiä suihkuttelun jälkeenkin. Pesee hyvin, muttei kuivata. 


Tämä suihkugeeli on nyt virallisesti vihitty "special occasion"-suihkugeeliksi, en vain malta tätä millään päivittäin käyttää. Sen sijaan olen aika varma, että jossain vaiheessa teen ekskursiota Victoria's Secretin maailmaan laajemminkin. Näitä on vain pakko saada lisää. 

2 kommenttia:

  1. <3 ihanaa, että varsinkin tämä VS vei sun sydämen! :) Voin kertoa, että jos ihastuit suihkugeeliin noin palavasti, todellinen rakkaus voi roihahtaa jos koklaat vartalomistiä tai vartalovoidetta :)

    VastaaPoista
  2. Ei, Nonnu, ei saa kertoa! Älä yllytä hullua! :D
    Kohta käy nimittäin niin, että käsken palkkatoimiston tätiä laittaan mun seuraavan palkan suoraan VS:lle...

    Mutta mitäpä nainen ei tekisi, kun kohtaa ihania ja ylellisiä juttuja? Sitä paitsi mä olen ne ansainnut, koska.. öh... oon niin hyvä tyyppi.

    VastaaPoista