lauantai 21. huhtikuuta 2012

Sä oot mattaa mun kynsissäni...

Tämä tauti ylitti kahden viikon maagisen rajan. Sain lääkäriltä tuhdin antibiioottikuurin, kortisonisuihketta nenään sekä kodeiiniyskänlääkettä, joka antaa minun nukkua jopa 16 tunnin päiväunet. 

Tässä sairastelun lomassa minun on kuitenkin pakko esitellä teille yhdet kynnet - tai pikemminkin yksi lakka, joka on aivan ihana! Nämä ovat olleet kynsissä nyt jo monta päivää, eivätkä ihan minimaalista kärkikulumaa lukuunottamatta ole kärsineet oikeastaan ollenkaan. 


Koska minulle tulee Golden Rosesta mieleen lähinnä lähikiinalainen, josta voi noutaa seinikeittoa omenamuhun kanssa, olin hiukan varovainen nähdessäni Golden Rosen halpislakkoja Seppälässä. Koska hologrammilakkoja oli tarjolla, lähti mopedi käsistä ja ostin yhteensä kolme lakkaa. Ei kaduta. 


Pullon perusteella ei tajua, että punainen lakka sisältää kultaista shimmeriä, joka on aivan ihana! Shimmer näyttää jossain valossa jopa hologrammiselta. 


Kynsissä on pari kerrosta värilakkaa. Päällä on vielä varmistuksena Rimmelin mattalakkaa kaksi kerrosta. 

Testaamistaan odottelevat vielä musta ja sininen mattalakka sekä viisi hologrammilakkaa tältä merkiltä. Odotukset ovat korkealla, sillä kaikin puolin nämä lakat ylittivät odotukseni hintaansa nähden. Have it!

3 kommenttia:

  1. Mun mielestä tää on aivan ihanan värinen. Mutta mä tykkäänkin punaisesta epänormaalia enemmän. Täytyykin katsoa näitä lakkoja ihan toisella silmällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ja toivottavasti antibiootit puree tautiin. Hurjan pitkään oot ollut kipeenä.

      Poista
  2. Tää oli todellinen yllättäjä. Mä olin ihan varma, että tää olis sellainen tylsä Red Velvet-sävy, mitä kaikki tuollaiset tuntuu olevan. Mutta ei! Perfect! Mene ihmeessä ostamaan. Mulla on jemmassa tuolla vielä pari, jotka täytyy kokeilla ja aion hakea Seppälästä ne loputkin pois, meni syteen tahi saveen. :)

    Antibioottikuurilla kolmatta päivää ja nyt jo lähes terve! Tätä tää teettää. Lääkäri kerto mulle jouluna, että opettaja saavuttaa immuniteetin noin viiden vuoden kuluttua töihin menemisestä, mulla siis jäljellä vielä 3,5 vuotta. Sitä ennen kerään kaikki taudit yhtä varmasti kuin hevoset syövät heinää.

    VastaaPoista